خیانت
نوشته شده توسط : سمانه

             

                  چه ساده اون روزای خوب پیش چشات تموم شدن

                   با یه خدا حافظی همه خاطره ها حروم شدن

                   نمی دونم ،نمی دونم یا من یا تو لیاقت همو نداشتیم

                   اما اینو خوب می دونم دل تو منو جا گذاشت

                   نکه بگم تو فکرتم نه دیگه مردی واسه من

                   یه لحظه مرحم نبودی نمک شدی رو زخم من





:: بازدید از این مطلب : 916
|
امتیاز مطلب : 562
|
تعداد امتیازدهندگان : 206
|
مجموع امتیاز : 206
تاریخ انتشار : 9 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/tarane-257796.jpg
اکبرهراتی در تاریخ : 1391/2/12/2 - - گفته است :
سلام من اکبر هراتی هستم که شما به من نظر دادیداما من ادرسم و به{دادگاه من وخدا }تغییر دادم منتظرنظرات خوب شما هستم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: