انتظار
نوشته شده توسط : سمانه

 

رو خار پنجره عکس تو را نقاشی کردم یادم افتاد که تو گفتی میری

وزود برمی گردی 

حالا از روزی که رفتی شیشه ها بخار گرفته در ودیوار اتاقم رنگ

انتظار گرفته

هنوزم به دوری تو دل من عادت نکرده یه صداییه تو گوشم که میگه

اون برمی گرده

از همون وقتی که رفتی پشت هم بارون می باره اخه این بارونا بدجور

تو رو یاد من میاره

واسه من جدایی از تو مثل قهر شب با ماهه لااقل کاش می دونستی یکی

اینجا چشم براهه، روی دیوار نوشتم واسه من عزیزترینی به خدا دیدن چشمات

آرزوی آخرینه ،آخرین خواهش قلبم از خدا حافظ همینه چشای منتظر من دوباره

                           تورا ببینه.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 925
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 7 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: